mayanrocks » Unexplainable.
Unexplainable.
Posted on December 14th, 2012 in fml, tv

maury povich

…and I thought I was having a shitty week. Seriously, whose tooth is it, Michael???

mayanrocks.com




3 Comments

  1. Pammie was all like...

    OMG…LOL! Are we gonna swap shitty work stories tonight? Email me back, sf! hahaha

    December 14th, 2012 | #

  2. Raechel was all like...

    i can swap shitty stories too! but my day just got better after seeing this blog post. i mean. seriously. whose tooth is it Michael?!?! Damnit!

    December 19th, 2012 | #

  3. Shi was all like...

    where do you get these pics?! i can’t wait to have shitty work weeks!

    December 23rd, 2012 | #


RSS feed for these comments. | TrackBack URI

MySpace Tracker